Tisztelt Vezetőség!

Napjainkban egy cég sikerének talán legfontosabb biztosítéka a megfelelő humánerőforrás kiválasztása és megtartása. A megfelelő szakember elengedhetetlen tulajdonságai az adott munkakör betöltéséhez szükséges képességek és készségek mellett a megszerzett tudás, lelkesedés, cég iránti hűség, valamint az a munkájába fektetett kifogyhatatlan energia, amely csakis kiváló egészséggel valósulhat meg.

Az Európai Munka- és Egészségbiztonsági Hivatal 2000-ben tett jelentése szerint évente 146 millió munkanap veszik el a betegségek, munkabalesetek okozta hiányzás miatt. A 146 millió munkanap közel 15.000 egészséges ember pályakezdéstől nyugállományig terjedő teljes munkaideje! Az egy évre jutó munkanapkiesések következménye tehát olyan nagyságrendű értékteremtést akadályoz meg, mint egy ugyanennyi főt foglalkoztató hazai országos áruházlánc 50 éves, teljes története!

Az egészségnek és a biztonságnak tehát nem nehéz feltárni a gazdasági értékeit!

A megoldás közös érdekünk- közös felelősségünk!

Az egészség megőrzése ezért nemcsak a munkavállalónak, hanem a munkaadónak is érdeke. Az egészséges munkavállalóknál ritkábban lépnek fel egészségügyi panaszok, vagy egészségkárosodásra utaló tünetek. Az egészségtudatos gondolkodás és életmód ráadásul pozitívan hat nemcsak a dolgozóra, de kollégáira, családjára és barátaira is! Mindez a következő eredményt nyújtja a munkaadó számára:

  • Fejlődő produktivitás: Az egészséges munkavállaló jobban terhelhető, jobban teljesít, mindez kedvezően hat a vállalat termelékenységére, eredményességére, versenyképességére.
  • Egészségügyi kiadások redukálása: Az egészséges munkavállaló kevesebbet hiányzik, így a táppénzes napok száma csökken, ezáltal eredményesebben működhet a vállalat, hiszen a betegségekre fordított egészségügyi kiadások, kártérítések csökkenése növelik a vállalkozások nyereségességét.
  • Korporatív imázs fejlődése: A munkaerőpiacon vonzó munkahelyet, kedvezőbb külső megítélést jelent egy olyan munkahely, aki foglalkozik munkavállalóik egészségével. Ugyanakkor a már meglévő munkavállalók számára a munkaadói felelősségvállalás miatt nő a munkavállalói lojalitás, motiváltság, elkötelezettség. Így a toborzási és képzési költségek drasztikus csökkenése kimutatható, csökken a fluktuáció, könnyebb lesz megtartani a tapasztalt munkaerőt.
  • A Munkahelyi egészségfejlesztési programokba való invesztálás egy modern, értékálló juttatási/jutalom rendszert jelent a munkavállalók számára!

A Munkahelyi Egészségfejlesztés Európai Hálózata - amelynek tagja 31 európai ország, köztük hazánk is - kiszámolta, hogy minden egyes munkahelyi egészségfejlesztésbe fektetett euró további négy euró nyereséget hoz a vállalatoknak!

A munkahelyi egészségfejlesztési programok tehát kimutatható –vállalati, egészségügyi és a foglalkoztathatóság révén társadalmi - nyereséget hoznak a vállalatok számára.

Felgyorsult világunkban egyre nagyobb részét képezi életünknek a munkahelyünkön eltöltött órák száma. Ezért arra törekszünk, hogy munkaidőnket élhetőbbé tegyük. Erre kínál nagyszerű lehetőséget az irodai masszázsszolgáltatás. Napjainkban már sok cég veszi igénybe, mert az irodai masszázs oldja a stresszt, mely számos egészségügyi probléma forrása, így az irodai masszázs igénybevételével csökkenthető a megbetegedésekből eredő munkaerő kiesések száma. A helytelen testtartás, a munkahelyi stressz következtében megfeszülnek a nyak- és vállizmok. Később ezek a problémák migrénes fejfájást, ingerültséget, tolerancia képesség gyengülését és hátfájást okozhatnak. A folyamat megállítására a leggyorsabb és leghatékonyabb módszer az irodai masszázs, amely képes a túlzottan igénybevett testrészeket felfrissíteni, a rossz, vagy elégtelen keringésű testrészekben pedig vérbőséget okozni. Az irodai munka során igénybevett izomcsoportokat ellazítja, javítja az általános közérzetet, felgyorsítja a vérkeringést, ezzel növeli a stressz tűrő és koncentráló képességet is. Az irodai masszázs során használt fogások lazítják a hát, nyak, váll izmait, ezen kívül: javítják az általános közérzetet, növelik a koncentrációképességet, fájdalomcsillapító hatásúak.Az ülőmunka, konferenciák, rendezvények alkalmával a folyamatos koncentráció és a több órán át tartó mozdulatlan ülés kellemetlen hatásai enyhíthetők a 20 perces masszázs segítségével. Kávészünetnyi időtartam alatt a résztvevők felfrissülnek, energikusabbá válnak, s újult erővel folytathatják a tárgyalást. Nem csupán hangulatjavító, hanem egészségmegőrző hatása is van a munkahelyi mobil masszázsnak. Az állandóan aktív idegrendszer nyugalmi állapotra kapcsol át, a mély légzés elősegíti a belső feszültségek oldódását, a gondok elûzését. A test és a lélek megszabadul a hétköznapok feszültségétõl és fájdalmától. Csökkenti a stresszt, és a stressz okozta panaszokat: idegességet, koncentrációzavart, és a kimerültséget. KÖNNYEN ALKALMAZHATÓ, MERT:

  • helyben, a munkahelyen, higiénikusan végezhető
  • a munkaidőbe könnyen beilleszthető, mindössze 20 percet (egy kávé vagy cigaretta szünetnél is kevesebb időt) vesz igénybe.
  • hatása azonnali és garantált, tanúskodik arról, hogy a munkaadónak fontos az alkalmazottak egészsége és jó közérzete

EGYÜTTMŰKÖDÉSÜNK VÁRHATÓ EREDMÉNYEI:

  • hatékonyabb munkavégzés
  • szellemileg és fizikailag jobb közérzetű, harmonikusabb, kiegyensúlyozottabb, motivált munkatársak
  • növekvő versenyképesség
  • munkavállalói lojalitás növekedése
  • alacsonyabb fluktuáció
  • javuló munkaköri pozíciók
  • társadalmi elismertség növekedése
  • hatékonyabb humánpolitika

Az irodai masszázst szakképzett gyógymasszőr végzi. A kezelés jellege miatt nem használunk krémet, a masszázs ruhán keresztül történik, de igény szerint végezhető hagyományosan, olajjal. Az irodai masszázs igénybevétele a munkavállalónak és a munkáltatónak egyaránt érdeke. A munkáltató az irodai masszázs költségét be tudja építeni a dolgozók részére biztosított béren kívüli juttatások körébe, ezen kívül az irodai masszázsban részesült dolgozók lojalitása nőhet a munkáltató felé. Az irodai masszázs lehetőséget ad arra, hogy a munkavállaló újult erővel, felfrissülve folytassa munkáját. Mindenkinek ajánlott, aki irodai, szellemi, ill. fizikailag megterhelő, állandó stresszes munkát végez. Hol és mikor alkalmazható a masszázs?

  • munkahelyeken, cégeknél, vállalatoknál, vállalkozásoknál
  • rendezvényeken
  • kiállítási, vásári standokon
  • tréningeken
  • kongresszusokon
  • szemináriumokon, meetingeken

A masszázs hatása a cég egészére nézve csökkentheti a munkavállalók betegállományban töltött munkanapjainak számát. A munkáltató, és a munkavállaló közös érdeke valósul meg akkor, amikor a rendszeres masszázs segítségével egészségesebbé és elégedettebbé tett kollégák sikeresebbé teszik a céget. Jobb közérzet, nagyobb motiváltság! Nagyobb koncentráció! Teljesítőképesség növekedése! Fokozott munkakedv! Kevesebb stressz! Kevesebb betegséggel töltött idő! Egészségesebb életmód! TEHÁT A SIKERES CÉG!

A fenti célokat kitűzve vállalom cégekhez történő kiszállást, rendszeres masszázsnapok lebonyolítását! Rendezvények, szakmai konferenciák “üdítője” lehet az üzleti partnereire is jó benyomást tevő, egészséges frissítő-gyógymasszázs. Egy jó masszázs nagyszerű juttatás, amitől a munkatársak valóban felélénkülnek! Garantáltan megtérül hatékonyságban és pozitív energiában. Ha önöknek fontos saját, ill. alkalmazottai egészsége, a cégük verseny- és teljesítőképessége, szolgáltatásaim igénybevételéhez forduljanak hozzám!

Áraim:

Irodai masszázs: 2500 / fő / 20 perc

Rendezvényeken történő masszázs: megegyezés és létszám függvényében megbeszélés szerint.

Amennyiben ajánlatom felkeltette érdeklődését, a részletekről és az együttműködésről kérem, érdeklődjenek elérhetőségeimen.

Tóth Lászlóné Turcsányi Szilvia, gyógymasszőr, egyéni vállalkozó.

Cím: Kecskemét, Irinyi utca 32., fsz. 29.

Telefon: 06307305372

E-mail: szilvike1969@freemail.hu

Honlapcím: http://kecskemeti-gyogymasszor.hu/hu/

Tisztelettel,

Tóthné Turcsány Szilvia